O Spektaklu

tm-bajor2.jpg

Kiedy przed laty rówieśnicy Michała Bajora słuchali Beatlesów, on również zafascynowany słuchał ich wspaniałych piosenek. Ale równolegle wsłuchiwał się w utwory włoskich i francuskich wykonawców. Festiwale w San Remo i piosenki Aznavoura, czy Piaf, były dla niego wyznacznikiem gustu dobrej estrady, od kolorowych włoskich po mądre francuskie przeboje. Po te ostatnie artysta sięgał w swoim muzycznym życiu wielokrotnie. 

Tym razem Michał Bajor postanowił przemieszać swoje muzyczno włosko-francuskie fascynacje i z kilkuset piosenek wybrał 19 , które w większości pierwszy raz nagrał na płycie. Jeszcze raz, na prośbę swoich fanów zarejestrował składankę “Edith” i francuską “ May way”, a od siebie w prezencie dorzucił bonus w postaci “Walca na tysiąc pas” J. Brela, w wykonaniu z 1986 roku, dzięki któremu stał się bardzo rozpoznawalny i popularny. Pozostałe 16 piosenek nagrał pierwszy raz . To bardzo zróznicowany repertuar od przejmującej “Je sui malade” Dalidy, przez kolorowe “Couleur cafe” Gainsburga , czy “Quando, quando”, aż po “Hymn miłości “Edith Piaf. Piosenki w pięknych , często nowych tłumaczeniach  Rafała Dziwisz, ale i utwory z oryginalnymi tekstami włosko-francuskimi”   

Bilety: 80, 100, 120 i 140 zł  do nabycia:

U organizatora – Promoton ul. Piotrkowska 173, Wejście nr 2, I p. pn-pt 9-17,  tel. (42) 231 39 15, zamówienia grupowe tel. 607 139 700

Kasa Teatru Muzycznego tel. (42) 678 35 11 wew. 319 wt.- pt. 11.00 – 18.30, sob.12.00 – 18.30, nd. 15.00 – 18.30, lub (42) 678 19 68 w godz. 8-16

www.bilety24.pl

www.ebilet.pl 

www.kupbilecik.pl

-----
(materiał nadesłany)
Serwis używa informacji zapisanych za pomocą plików cookie oraz innych rozwiązań informatycznych, pozwalających na dostosowanie treści do potrzeb użytkownika oraz w celach statystycznych.. Jeżeli nie wyrażają Państwo zgody na ich zapisywanie, należy opuścić stronę lub zmienić w przeglądarce ustawienia dotyczące cookies. Szczegółowe informacje można znaleźć w naszej polityce cookies.