Zadebiutowała na scenie Teatru Wielkiego w Łodzi partią Krysi w Sonacie Belzebuba E. Bogusławskiego w reżyserii B. Hussakowskiego. Pracę w Teatrze Muzycznym w Łodzi podjęła jeszcze jako studentka i tej scenie pozostała wierna do dziś. Stworzyła tu ponad sześćdziesiąt ról operetkowych, musicalowych i komediowych, z czego większość to role pierwszoplanowe. Współpracuje także z innymi polskimi teatrami muzycznymi oraz z Teatrem im. Stefana Jaracza w Łodzi, występowała również w Niemczech, Szwajcarii, Austrii i Francji. Do najważniejszych swoich ról zalicza: rolę Eurydyki w Orfeuszu w piekle J. Offenbacha, Rozalindy w Zemście nietoperza J. Straussa, Hanny Glawari w Wesołej wdówce F. Lehára, Aldonzy-Dulcynei w Człowieku z La Manchy M. Leigha, Gołdy w Skrzypku na dachu J. Bocka i Wdowy w Zorbie J. Kandera. Wielkim sukcesem była także rola Judy Garland w sztuce Na końcu tęczy P. Quiltera.
Na scenie Teatru Muzycznego w Łodzi po raz pierwszy wystąpiła jako Pepi w Wiedeńskiej krwi J. Straussa. Ma w swoim repertuarze m.in. partie: Orestesa w Pięknej Helenie J. Offenbacha, Wiktorii w Wiktorii i jej huzarze i Tangolity w Balu w Savoyu P. Ábraháma, Adeli w Zemście nietoperza J. Straussa (partię tę śpiewała także w Operze Bałtyckiej), Elizy w My Fair Lady F. Loewego, Sally w Me and My Girl N. Gaya, Pistache w Can-Can C. Portera i Lizy w Krainie uśmiechu F. Lehára.
Aktywnie uczestniczy w życiu kulturalnym miasta, czego świadectwem była nominacja do zaszczytnego tytułu Łodzianki roku 2000. Za osiągnięcia artystyczne została dwukrotnie uhonorowana Nagrodą Prezydenta Miasta Łodzi, Odznaką za Zasługi dla Miasta Łodzi, Nadzwyczajną Złotą Maską – nagrodą łódzkich recenzentów oraz odznaką Zasłużony dla Kultury Polskiej, otrzymała również statuetkę Ariona – najwyższą nagrodę ZASP.
Jest absolwentką Wydziału Wokalno-Aktorskiego Akademii Muzycznej w Łodzi (klasa prof. Jadwigi Pietraszkiewicz).